شناسه خبر:34581
1399/10/11 09:51:22

سپهرغرب، گروه خبر: 6 واحد مسکونی ویژه نیازمندان و محرومان احداث‎شده توسط بسیج سازندگی سپاه و هم‌زمان با گرامیداشت حماسه 9 دی و ایام سالگرد شهادت سردار قاسم سلمیانی، تحویل مددجویان متقاضی در شهرستان ملایر شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری و تحویل این واحدهای مسکونی محرومان در روستای کلیل‌آباد، اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی به‎منظور تأمین مسکن اقشار محروم و نیازمند با همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان و با هزینه‎ای معادل 200 میلیون تومان در قالب ساخت، بازسازی و مرمت آماده شده است.

سرهنگ «سیدجواد حسینی» افزود: همچنین از مجموع این 6 واحد مسکونی، یک واحد در روستای ازناو و چهار واحد دیگر نیز در مناطق محروم شهر ملایر تحویل متقاضیان شد.

وی اظهار کرد: 15 واحد مسکونی مددجویان و محرومان شهرستان ملایر با اعتبار حدود 290 میلیون تومان در سال جاری و با مشارکت فعال گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، افراد خیر و نهادهای حمایتی احداث، مرمت و بازسازی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر سهمیه شهرستان برای بازسازی مسکن مددجویان و واحدهای آسیب‌دیده از سیل 98 را شامل 77 واحد احداث و مرمت عنوان کرد و گفت: کار احداث و مرمت این تعداد واحد مسکونی هم‌زمان با هفته بسیج به پایان رسید.

در ادامه این آیین سالن ورزشی شهدای روستای ازناو به‎عنوان سی‎وپنجمین خانه ورزش روستایی شهرستان ملایر با اعتبار 25 میلیون تومان و به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر به بهره‌برداری رسید.

براساس این گزارش واحد گلخانه‌ای روستای شیرین‌آباد نیز به مساحت چهار هزار متر مربع و 90 تُن ظرفیت تولید محصولات صیفی به بهره‌برداری رسید.

شناسه خبر 34581