شناسه خبر:34890
1399/10/17 12:14:24

سپهرغرب، گروه خبر: به دنبال پیگیری‌های خبرنگاران، دستور بازگشت به کار کارگر اخراج‌شده که مطالبات کارگران شهرداری را پیگیری می‌کرد، توسط شهرداری صادر شد.

در روزهای گذشته به دنبال به تعویق انداختن حقوق سه‌ماهه‌ کارگران شهرداری، آنان ناچار به اعتراض و تجمع در مقابل دادگستری شدند.

چندی بعد خبری در مصاحبه با مسئولین شهرداری درخصوص پرداخت حقوق کامل کارگران انتشار یافت که توسط آقای غیاثی، نماینده کارگران شهرداری تکذیب شد.

سپس در روزهای گذشته آقای غیاثی، نماینده کارگران شهرداری ایلام به‌دلیل انعکاس مشکلات کارگران، پیگیری درخواست‌ها و مطالبات آنان و مصاحبه با خبرگزاری‌ها و تکذیب ادعای مسئولین شهرداری، از کار خود بیکار شد.

      نماینده کارگران شهرداری دغدغه معیشت آنان را داشته است

سخنگوی شورای شهر ایلام گفت: قاعدتاً آقای غیاثی به‌عنوان نماینده کارگران دغدغه معیشت آنان را داشته و درتلاش بوده مشکلات و صدای کارگران شهرداری را پیگیری و رسانه‌ای کند که متأسفانه توسط مسئولین به‌صورت غیر قانونی از کار بی‌کار می‌شود.

هادی کرمی افزود: درتلاشیم تا عودت به کار آقای غیاثی انجام پذیرد و در روزهای آتی به کار خود بازگردند، اما بایستی مشکل خود را در شورای کار مطرح می‌کرد تا به آن رسیدگی می‌شد.

گفتنی است؛ طبق پیگیری‌ها دستور بازگشت به کار کارگر اخراج‌شده که مطالبات کارگران شهرداری را پیگیری می‌کرد، توسط شهرداری صادر شد.

شناسه خبر 34890