شناسه خبر:34908
1399/10/17 13:03:22

سپهرغرب، گروه ورزشی: اعلان فراخوان ریاست هیئت‌های ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کردستان و انتخاب نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال از جمله خبرهای کوتاه ورزشی است.

الناز باجلانی بانوی وزنه‌بردار کردستانی از سوی فدراسیون این رشته ورزشی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد. 10 بانوی وزنه‌بردار از روز 21 دی‌ماه تمرینات آمادگی خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی آغاز می‌کنند.

این مرحله از اردوی تیم ملی بانوان وزنه بردار کشور تا روز 21 بهمن در مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد داشت؛ بانوان ملی پوش تیم وزنه‌برداری جوانان کشورمان خود را برای رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی سال آینده آماده می‌کنند.

     آگهی فراخوان ریاست هیئت‌های ورزش‌های نابینایان و کم بینایان

اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان آگهی فراخوان ریاست هیئت‌های ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان و انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان را منتشر کرد.

در اجرای آئین‌نامه برگزاری مجامع انتخاباتی رئیس هیئت‌های ورزشی استان‌ها، اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان از متقاضیان تصدی ریاست هیئت‌های ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان و انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان ثبت‌نام می‌کند.

متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک از تاریخ 15 دی به مدت هفت روز کاری از ساعت 8 الی 14 تا پایان وقت اداری 22 دی‌ماه به اداره کل ورزش و جوانان استان، کارشناس امور مجامع مراجعه کنند.

     نماینده مجلس عضو هیئت رییسه فدراسیون بسکتبال شد

با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال درآمد.

در حکم فتحی آمده است:‌ با استعانت از خداوند متعال بنا به پیشنهاد رئیس محترم فدراسیون بسکتبال و به استناد بند 6 ماده هشت اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال منصوب می‌شوید. توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

شناسه خبر 34908