شناسه خبر:35306
1399/10/24 00:26:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته ‌امداد استان همدان گفت: تمام مددجویان کمیته امداد از دفترچه بیمه درمانی، بیمه تکمیلی و پزشک خانواده بهره‌مند هستند.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه توجه به تأمین سلامت و بهداشت خانواده‌های زیر پوشش ازجمله مهم‌ترین خدمات این نهاد با رویکرد توانمندسازی محرومان است، اظهار کرد: همه خانواده‌های زیر پوشش این نهاد برای بهره‌مندی از خدمات بیمه سلامت، دارای دفترچه بیمه بوده و 90 درصد هزینه‌های درمانی آن‌ها به‌صورت رایگان تأمین است.

وی با تأکید مجدد بر اهمیت موضوع تأمین سلامت نیازمندان، افزود: از آنجایی که 10 درصد از هزینه‌های درمان در زمان مراجعه به مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی باید توسط بیمار به‌عنوان فرانشیز پرداخت شود، همه مددجویان از خدمات بیمه تکمیلی هم برخوردار هستند که با ارائه این خدمت، تقریباً صددرصد هزینه‌های درمانی مددجویان زیر پوشش به‌صورت رایگان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای تسهیل و بهبود فرآیند درمان نیازمندان همه خانواده‌های زیر پوشش دارای پزشک خانواده هستند، عنوان کرد: برای پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز به مددجویان در قالب بیمه تکمیلی، بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان طی 9 ماهه امسال هزینه شده است.

ترکمانه با بیان اینکه بیماران صعب‌العلاج خانواده‌های زیر پوشش علاوه‌بر خدمات فوق از خدمات ویژه‌ای نیز برخوردار هستند، گفت: طی 9 ماهه امسال 352 میلیون تومان در زمینه‌های مختلف درمانی به این افراد زیر پوشش مساعدت شده است.

شناسه خبر 35306