شناسه خبر:36915
1399/11/30 11:02:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه غار علیصدر نوروز 1400 باز است، گفت: بازدید از غار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در قالب گردشگری هوشمند صورت می‌گیرد.

مهدی مجیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده است برای ایام نوروز گردشگری هوشمند راه‌‌اندازی شود، بنا داریم غار علیصدر را نیز بازگشایی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بازدید از غار همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، ادامه داد: تب‌سنجی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده ازجمله مواردی است که در بازدید از غار مدنظر بوده تا گردشگران در سلامت کامل بازدید داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر درخصوص اقامت نیز گفت: برای اقامت نیز هتل ایرانگردی به‌علاوه سوئیت‌های علیصدر آماده پذیرایی از گردشگران است تا در محیطی امن و راحت بتوانند بازدید داشته باشند.

وی میزان خسارت وارده به تأسیسات گردشگری علیصدر ناشی از کرونا را 30 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در راستای حمایت از کارگران شاغل در این مجموعه تسهیلاتی دو میلیارد و 800 میلیون تومانی داده شد که درحال حاضر نگران بازپرداخت آن هستیم.

مجیدی بیان کرد: یکی از نگرانی‌های ما این بوده که قرار است در 6 ماهه نخست سال بازپرداخت صورت گیرد که ما تقاضا داریم بازپرداخت تسهیلات به 6 ماه دوم سال 1400 موکول شود تا اگر درآمدی کسب شد، بازپرداخت صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در ایام عید سفرها هوشمند بوده و باید محل اقامت قبل از سفر رزرو شده باشد، یادآور شد: مجموعه اقامتی عباس‌آباد نیز آماده پذیرش گردشگران طی ایام نوروز است و مسافران می‌توانند از هم‌اکنون رزرو کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه غار علیصدر از 20 اسفندماه آماده‌‌سازی خواهد شد، تصریح کرد: بر این اساس غار از 25 اسفندماه بازگشایی شده و پذیرش بازدیدکنندگان و گردشگران در قالب گردشگری هوشمند خواهد بود.

شناسه خبر 36915