شناسه خبر:38505
1400/1/11 11:12:37

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: امنیت پایدار ایران در منطقه متشنج خاورمیانه و خلیج فارس سرمایه ای گرانبها و ارزشمند محسوب می شود که به راحتی کسب نشده است.

محمدبازوند روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان  گمنام امام زمان (عج)اظهار داشت: امنیت پایدار یکی از مهمترین زیربناها و مولفه های دستیابی به توسعه محسوب می شود که ایران اسلامی به مدد وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) به آن دست یافته است.

وی افزود: استان مرزی ایلام باتوجه ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، می تواند به کانونی از ناامنی و مخاطره باشد اما با وجود و حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) و اشراف اطلاعاتی آنها، ایلام یکی از امن ترین استان های کشور است.

بازوند یادآور شد: کشور ایران و به تبع آن استان ایلام باوجود ناامنی در کشورهای منطقه و انجام انواع شرارت ها و قساوت ها از جانب گروهک های تکفیری و تروریستی از جمله داعش، در امنیت کامل و پایدار قرار دارد.

عضو شورای تامین استان ایلام اضافه کرد: این امنیت حاصل تلاش و اشراف اطلاعاتی دقیق وزارت اطلاعات و سربازان گمنام این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: آنها هرچند چراغ خاموش و به صورت مداوم و شبانه روزی تلاش می کنند به واقع چشم های بینای جامعه هستند که امنیت و آسودگی را برای مردم به ارمغان آورده اند.

بازوند تاکید کرد: امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش ها و مجاهدت سربازان گمنامی است که آسایش و راحتی خود را فدای جامعه کرده اند و از برکت وجود آنها شب و روز این مملکت غرق در امنیت و آرامش است.

همزمان با میلاد باسعادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان در تقویم نیز به نام هفته سربازان گمنام نام گذاری شده است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 38505