شناسه خبر:38635
1400/1/15 12:45:13

مسئول آموزش و اطلاع‌رسانی پلیس‌راه استان کرمانشاه از فعال بودن سامانه‌های کنترلی در مبادی ورودی شهرها خبر داد و گفت: خودروهایی که به محدودیت‌ها کرونایی بی‌توجه می‌کنند در صورت تکرار، هر ۲۴ ساعت یک‌بار جریمه می‌شوند.

نصرت‌الله شعبانی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های استان، اظهار داشت: این محدودیت‌ها براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها برای شهرهای نارنجی و قرمز در حال اجرا است، گفت: ورود و خروج پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

مسئول آموزش و اطلاع‌رسانی پلیس‌راه استان کرمانشاه تصریح کرد: ورود و خروج به شهر قرمز یک‌میلیون تومان و شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه در بر دارد.

وی با بیان اینکه تیم‌های در مبادی ورودی استان مستقر هستند، گفت: به صورت ایستگاهی و فیزیکی مبادی ورودی را کنترل می‌کنیم ابتدا تذکر داده می‌شود اگر اصرار بر بی‌توجهی باشد، اعمال قانون انجام می‌شود.

شعبانی از فعال بودن سامانه‌های هوشمند کنترلی در مبادی ورودی شهرها خبر داد و گفت: خودروهایی که به این محدودیت‌ها بی‌توجه هستند در صورت تکرار، هر ۲۴ ساعت یک‌بار جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی روز گذشته سه تصادف جرحی در جاده‌های استان داشتیم، افزود: این سه تصادف به علت عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئنه بوده است که درخواست رعایت سرعت مطمئنه را از رانندگان داریم.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38635