شناسه خبر:38936
1400/1/21 00:43:17
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد:

تمدید اعتبار وکالت‌نامه‌های انتقال مالکیت خودرو در شهرهای قرمز

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از تمدید اعتبار وکالت‌نامه‌های انتقال مالکیت خودرو در شهرستان‌های قرمز کرمانشاه که در ایام تعطیلات کرونا اعتبار آن‌ها منقضی شده، خبر داد.

فضل‌الله شیری اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز تعطیل شده است که در همین راستا وکالت‌نامه‌های انتقال مالکیتی که اعتبار آن‌ها به اتمام رسیده، تمدید شده است.

وی افزود: با تعطیلی دفاتر تعویض پلاک تاریخ اعتبار بسیاری از وکالت‌نامه‌های صادره به پایان می‌رسد که این امر منجر به ازدحام مراجعین به دفاتر تعویض پلاک بعد از اتمام محدودیت‌ها خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای آسودگی خاطر همشهریان تمهیدات و تدابیر لازم پیش‌بینی و اعتبار وکالت‌نامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل‌شده از سوی ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز، تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: صرفاً وکالت‌نامه‌هایی که اعتبار آن‌ها از تاریخ تعطیلی خدمات تعویض پلاک در شهرهای قرمز تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مراکز شماره‌گذاری خواهند بود.

شیری همچنین درخصوص نوبت‌دهی اینترنتی خاطرنشان کرد: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک مرکز استان کرمانشاه و شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و سرپل ذهاب، خدمات مورد نیاز را با نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌دهند.

 

شناسه خبر 38936