شناسه خبر:41024
1400/3/2 11:08:44

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: این شرکت 50 میلیارد تومان از مشترکان تلفن ثابت و تلفن همراه طلب دارد.

حشمت‌الله اسدی افزود: پرداخت به‌موقع قبوض تلفن ثابت و همراه می‌تواند شرکت مخابرات را در ارائه خدمات بهتر به مشترکان یاری کند.

وی با بیان اینکه این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است که به رغم پیگیری همچنان وجود دارد، افزود: همکاری مشترکان در پرداخت به موقع وجه قبوض خود نقش مهمی در کمک به مخابرات برای توسعه شبکه و خدمت بیشتر به آن‌ها دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده شرکت مخابرات استان ایلام در دولت تدبیر و امید بیان کرد: در ابتدای سال 92 تعداد تلفن‌های همراه 455 هزار و 244 تلفن بود که این میزان در سال گذشته به 633 هزار افزایش پیدا کرده که 39 درصد رشد را نشان می‌دهد.

اسدی یادآور شد: همچنین در این مدت (از سال 92 تا کنون) تعداد سایت‌های تلفن همراه نسل دوم 2G در استان 241 سایت بوده که این تعداد در پایان سال 99 به 360 سایت رسیده که با رشد 49/7 درصدی همراه بوده است.

وی اضافه کرد: 86 درصد روستاهای بالای 2٠ خانوار بالای در استان به اینترنت مبایلی تجهز شده که تلاش می‌شود تا نیمه اول سال‌جاری روستا‌های فاقد اینترنت مبایلی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام به نقش مخابرات و ارتباطات دردوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت‌های مختلف تعدا سایت‌های همراه اول به 37 سایت جدید افزایش یافته است که تعداد 23 سایت نصب، راه‌اندازی و مابقی نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

شناسه خبر 41024