شناسه خبر:43214
1400/4/20 09:05:44

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از آب‌رسانی با تانکر به 36 روستای استان خبر داد و گفت: بیشترین روستاهایی که با تانکر آب‌رسانی می‌شوند، در فامنین هستند.

سیدهادی حسینی‌بیدار روز گذشته با بیان اینکه هیچ مشکلی در آب شهرها وجود ندارد، اظهار کرد: کاهش فشار آب یا قطعی در برخی شهرها ناشی از قطعی برق بود، زیرا ایستگاه پمپاژ با برق کار می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی برق قطع باشد کاری برای قطعی آب نمی‌توان کرد، ادامه داد: با برطرف شدن مشکل برق و عدم قطعی، آب هم قطع نشده است و امیدواریم در ادامه هم مشکلی نباشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه درحال حاضر 36 روستا با تانکر آب‌رسانی می‌شود، گفت: فعلاً تعداد روستاهایی که با تانکر آب‌رسانی می‌شود، نسبت به قبل افزایش نداشته، اما درصورت افزایش اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فامنین بیشترین روستاهای آب‌رسانی با تانکر را دارد، اما برای آب‌رسانی به شهرها و حتی همدان برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

حسینی‌بیدار ضمن تأکید بر رعایت الگوی مصرف، اظهار کرد: امیدواریم شهروندان حساسیت امسال را مبنی بر کم‌آبی بیشتر درک کنند تا ضمن عبور از این برهه حساس، شاهد قطعی آب نباشیم.

شناسه خبر 43214