شناسه خبر:43400
1400/4/24 15:43:27

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار این شرکت جزء اختیارات بنده و استان نیست، بلکه باید وزارتخانه و دولت بخشنامه یا قانونی را تنظیم و ابلاغ کنند و سپس ما در استان آن را اجرا کنیم.

برخی نیروهای شرکت گاز با ارسال درخواستی خبرگزاری‌ها، خواستار برکناری شرکت‌های واسطه و عقد قرارداد مستقیم با نیروهای نظارتی شدند.

متن درخواست به این شرح است: با وجود اینکه تعدادی از نیروهای تحت عنوان نیروی مشاوره‌ای در شرکت گاز استان کرمانشاه بالغ‌بر 15 سال است که به‌صورت مستمر و در پست‌های کلیدی آن شرکت مشغول به‌کار هستند، متأسفانه به هیچ عنوان دیده نمی‌شوند و با وجود مدارک دانشگاهی معتبر، هیچ‌گونه تبدیل وضعیت و حتی تعیین تکلیفی درخصوص این نیروها به‌عمل نمی‌آید و مدیران رسمی آن شرکت هرساله و کاملاً سلیقه‌ای نسبت به تعدیل آن‌ها اقدام می‌کنند.

این موضوع از سوی خبرگزاری‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: نیروهای مشاور روی یک پروژه فعالیت می‌کنند و بعد از اتمام پروژه، کار آنان نیز تمام می‌شود و نحوه ارتباط کاری با افراد مذکور در حد همان پروژه‌ها است.

سیروس شهبازی افزود: موضوع جذب آنان جزء اختیارات بنده و استان نیست، بلکه باید وزارتخانه و دولت بخشنامه یا قانونی را تنظیم و ابلاغ کنند و سپس ما در استان آن را اجرا کنیم.

موضوع درخواست این عزیزان از سوی خبرگزاری‌ها و از طریق نمایندگان مجلس پیگیری خواهد شد.

 

شناسه خبر 43400