شناسه خبر:43680
1400/5/3 09:20:49

سپهرغرب، گروه خبر: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با توجه به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و ارزیابی عملکرد سال گذشته، رتبه سوم بخش فرهنگی و اجتماعی را در سطح کشور کسب کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با صدور پیامی با تبریک کسب رتبه سوم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی، گفت: در شرایط دشوار و پیچیده ناشی از همه‌گیری کرونا، بی‌تردید تلاش همکاران ارجمند از پایه‌های اصلی صیانت از تولید، اشتغال و کارآفرینی به‌شمار می‌رود که با بهره‌گیری از توان فنی و دانش تجربی خود می‌توانند زمینه‌ساز حفظ پایداری و انسجام اقتصادی و اجتماعی کشور باشند.

در پیام «ابراهیم صادقی‌فر» آمده است: در چنین شرایطی زمینه‌سازی برای جهش تولید، بهبود کمیت و کیفیت کارها در عین بهره‌مندی منابع انسانی از خدمات مناسب، از جلوه‌های عدالت اجتماعی و عامل افزایش کارآیی در جامعه کار و تولید و بهبود رضایت مردم است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون کشور در مسیر تحول و تکامل، تلاش آگاهانه برای رفع و اصلاح کاستی‌ها و نیز در انداختن طرح و برنامه‌های خلاقانه و نوین برای بهبود عملکردها، نیازمند نگاه عالمانه و مرور اقدامات گذشته خویش با تکیه بر ارزش‌های کاری و الزامات اجتماعی است.

صادقی‌فر ادامه داد: با عنایت به اینکه بر پایه بررسی‌های به‌عمل‌آمده و ارزیابی عملکرد صورت‌گرفته، مجموعه استانی تحت مدیریت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در طول سال گذشته رتبه سوم را در این حوزه معاونت کسب کرده است، بدین‌وسیله از تلاش‌ها و خدمات شایان توجه «احمد توصیفیان»، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان نیز درخصوص کسب این رتبه گفت: با توجه به شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا در جامعه و محدودیت‌های ایجادشده، اجرای کارگاه‌های آموزشی به‌صورت مجازی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید، پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و آشنایی کارگران با نحوه سرمایه‌گذاری در بازار بورس برگزار شده است.

«احمد توصیفیان» افزود: شناسایی و انتخاب نخبگان جامعه کار و تولید، برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ورزشی به‌صورت مجازی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ کار در جامعه هدف، برگزاری مرحله کشوری مسابقه قرآن به‌صورت مجازی و مسابقات کتاب‌خوانی در بین جامعه هدف در راستای تحقق شعار سال، از دیگر اقدامات حوزه مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان است.

شناسه خبر 43680