شناسه خبر:44258
1400/5/17 09:33:42

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد گفت: در سال جاری 25 محصول جدید (گیاهی و محلول‌های خوراکی) به سبد دارویی شرکت زاگرس فارمد پارس بروجرد اضافه شده است.

محمود ابول‌زاده روز شنبه اظهار کرد: با حمایت‌های تی‌پی‌کو و شستا و تلاش مدیریت و کارکنان شرکتی که در سنوات گذشته بحران‌هایی ازجمله ورشکستگی و 40 میلیارد زیان انباشته داشت و برنامه‌ریزی‌های فراگیر ازنظر مالی‌، تولید و ایجاد ساختارهای بهبود، شرکت‌ ارزش‌آفرین و سودده تی‌پی‌کو شده‌ و به جایگاه اصلی خود بازگشته و امروز قطبی مهم در صنعت تولید داروهای دامپزشکی کشور شده‌ایم.

وی افزود: دریافت لوح و تندیس طلایی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از منظر رشد بهره‌وری، افزایش 155 درصدی فروش و افزایش 130 درصدی سود خالص در چهارماهه سال جاری نسبت مدت مشابه سال گذشته، ازجمله اقداماتی بوده که در سال جاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد بیان کرد: ارتقای GMP خطوط تولیدی که از سال 98 آغاز شد و در 1400 نیز ادامه یافت، بازسازی و ارتقای GMP خطوط پرس قرص (پروژه توسعه‌ای و بهبود) و گرفتن گواهینامه‌های GMP خطوط تولید و تمدید مجدد آکرودیته آزمایشگاه و خریداری تجهیزات پیشرفته آزمایشگاه از دیگر اقدامات انجام‌شده امسال است.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در سال 1362 با نام داروسازی داملران، با هدف تولید داروهای دامی با مشارکت نیروهای کارآمد و متعهد در تخصص‌های دامپزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی و مهندسی با گرایش‌های گوناگون در استان لرستان و شهرستان بروجرد تأسیس شد و اکنون به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه­‌های تولید داروهای انسانی و دامپزشکی کشور فعالیت می‌کند.

این مجموعه به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا اکنون با بهره‌گیری از برترین فناوری و همکاری علمی و فنی با شرکت‌های دانش‌بنیان و داروسازی معتبر دنیا، مطابق با نیازمندی‌های تولید بهینه (cGMP ) اقدام به تولید بیش از 100 قلم دارو در گروه‌های درمانی آنتی‌بیوتیک در دو بخش انسانی و دامپزشکی، ضد انگل، ویتامین و مواد معدنی، ضدعفونی‌کننده و ضد کوکسیدیوز کرده است.

شناسه خبر 44258