شناسه خبر:44754
1400/6/1 09:24:13

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه اعتبارات امسال استان همدان 2.5 برابر شده است، گفت: اعتبارات تویسرکان نیز نسبت به سال گذشته بیش از 1.5 برابر شده است.

سیداسکندر صیدایی روز گذشته با بیان اینکه وضعیت اعتباری امسال استان نسبت به سال قبل بیش از دوونیم برابر شده است، اظهار کرد: در شورای برنامه‌ریزی با درنظر گرفتن ملاک‌ها و شاخص‌ها سهم اعتبارات شهرستان‌ها مشخص و به فرمانداران ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 680 میلیارد تومان اعتبار داشتیم درحالی که اعتبار امسال به یک‌هزار و 400 میلیارد تومان رسیده است، درباره اینکه بیشترین اعتبار به چه حوزه‌ای اختصاص یافته، گفت: حوزه‌های راه اعتبار‌ خوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان ‌با بیان اینکه هر کیلومتر راه 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: به همین دلیل تمام شهرستان‌های استان ازجمله تویسرکان در بحث راه‌ها اعتبارات خوبی دارند.

وی با اشاره به دسته‌بندی پروژه‌ها براساس برنامه اولویت‌‌بندی، خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه‌ها که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، در اولویت اعتبار به‌منظور به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها قرار دارند.

صیدایی در ادامه تویسرکان را جزء شهرستان‌های خوب استان با ظرفیت توسعه بسیار مطلوب در بحث‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و سایر حوزه‌های دیگر دانست و افزود: اعتبارات امسال شهرستان تویسرکان نسبت به سال‌های قبل بیش از یک‌ونیم برابر شده است.

وی با بیان اینکه فرآیند منطقی اعتبارات طی و کمیته برنامه‌ریزی در شهرستان تشکیل شده و توزیع اعتبارات را برای پروژه‌های سال نیز انجام دادند، خاطرنشان کرد: براساس سفر انجام‌شده به شهرستان هم تعدادی از پروژه‌های مهم را که فکر می‌کنیم نیاز به تزریق اعتبار دارند، حتماً پشتیبانی می‌کنیم.

شناسه خبر 44754