شناسه خبر:44822
1400/6/2 09:48:04

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بر نکوداشت یاد شهدای دولت و انعکاس گسترده خدمات و اقدامات انجام‌گرفته در هفته دولت تأکید کرد و گفت: دفاع از خدمات نظام اسلامی و ترویج روحیه خدمت در هفته دولت باید پُررنگ باشد.

«حسین خوش‌اقبال» روز دوشنبه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت امسال با سه ویژگی همراه بوده که لازم است دستگاه‌ها و ادارات استان در پیش‌بینی برنامه‌ها و انعکاس خدمات این ویژگی را لحاظ کنند.

وی به پایان رسیدن دوران خدمت دولت دوازدهم را نخستین ویژگی هفته دولت پیش رو دانست و گفت: لازم است که برای امیدواری هرچه بیشتر جامعه همچنین دفاع از خدمات نظام اسلامی و ترویج روحیه خدمت تا آخرین لحظه مسئولیت، دستگاه‌ها و ادارات برنامه‌های هفته دولت را پُررنگ کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه دومین ویژگی هفته دولت را دوران انتقال مسئولیت به دولت جدید عنوان کرد و افزود: در این شرایط خدمات و عملکرد مدیران و مجموعه دستگاه‌ها باید به نحوی باشد که جامعه بیشتر از گذشته احساس رضایتمندی داشته باشد.

خوش‌اقبال با تأکید بر جدیت در ایفای مسئولیت‌ها و ارائه خدمات دستگاه‌ها، تصریح کرد: خدمت فعالانه و تلاش برای حل مشکلات مردم می‌تواند دوران انتقال مسئولیت به دولت جدید را توأم با امیدواری و رضایتمندی کند.

وی سومین ویژگی برنامه‌های هفته دولت را روبه‌رو شدن با شرایط بیماری کرونا دانست و گفت: در این شرایط لازم است که تمام برنامه‌های هفته دولت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از اجتماعات خطرساز برگزار شود.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: در عین وجود این شرایط، نباید بهانه‌ای برای کم‌رنگ شدن برنامه‌های هفته دولت باشد و ازاین‌رو به تمامی دستگاه‌ها تأکید کرده‌ایم که برای نکوداشت هرچه بهتر هفته دولت برنامه‌ریزی کنند.

خوش‌اقبال با تأکید بر نقش مؤثر رسانه‌ها در انعکاس خدمات نظام اسلامی و اقدامات دولت، اضافه کرد: توقع می‌رود که رسانه‌ها با استمرار همراهی‌های گذشته خود، در انعکاس و پوشش خدمات دولت و برنامه‌های هفته دولت نقش‌آفرینی کنند.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین بازدید و تقدیر از خانواده شهدای دولت در استان را ازجمله برنامه‌های ادارات برشمرد و گفت: به مدیران دستگاه‌ها تأکید شده که برنامه ملاقات عمومی را با لحاظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برنامه‌های هفته دولت بگنجانند.

هفته دولت از امروز (دوم شهریورماه) آغاز می‌شود.

شناسه خبر 44822