شناسه خبر:45000
1400/6/6 10:19:26
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:

بیش از 69 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کردستان توزیع شد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 69 میلیون و 200 هزار لیتر نفت گاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شده است.

عبدالله گیتی‌منش با بیان اینکه فرآیند توزیع این میزان سوخت به‌صورت الکترونیکی صورت پذیرفته است، اظهار کرد: اختصاص سهمیه به کشاورزان استان بر اساس زمین زیر کشت و ادوات کشاورزی موجود انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 29 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان، توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف (https://newtejaratasan.niopdc.ir) و پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی را از برنامه و رسالت‌های اصلی این شرکت برای تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: براساس آمار جهاد کشاورزی استان فرآیند پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی استان با پیشرفتی90 درصدی همراه بوده است که این امر، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان داشته است.

گیتی‌منش با ابراز اطمینان به کشاورزان استان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا پایان سال زراعی جاری، افزود: سوخت بخش کشاورزی توسط 299 باب فروشندگی در سطح روستاها و بیش از 42 باب جایگاه سوخت در استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

در حال حاضر 82 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 باب CNG در کردستان به مردم خدمات می‌دهد.

شناسه خبر 45000