شناسه خبر:45038
1400/6/7 09:35:31

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرداری منطقه سه همدان از اجرای روکش آسفالت‌ و لکه‌گیری و ترمیم سطوح معابر در پنج ماه ابتدایی سال جاری به میزان 20 هزار تُن معادل 124 هزار متر مربع و با مبلغ 24 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه همدان، محمدرضا فیضی‌منش با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارائه خدمت‌رسانی مطلوب است، گفت: در راستای بهبود عبورومرور شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، کار عملیات اجرایی آسفالت به‌طور مستمر و متوازن در معابر و خیابان‌های نواحی چهارگانه منطقه سه با تلاش معاونت فنی شهرداری منطقه و سایر عوامل اجرایی با هفت اکیپ با دستگاه فینیشری دستی در دست اجرا است.

وی افزود: به‌منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمنی در معابر عملیات مذکور با روند مطلوبی درحال انجام و پیشرفت است.

این مقام مسئول ابراز کرد: طرح لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی این منطقه نیست، بلکه برای معابر فرعی محلات منطقه نیز صورت می‌گیرد که در کمتر از پنج ماه اخیر سرعت لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در منطقه سه قابل توجه بوده است.

فیضی‌منش در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص اهمیت درزگیری و لکه‌گیری آسفالت گفت: لکه‌گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و درنتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه سه اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در معابر این منطقه را به‌جدیت ادامه می‌دهد و این موضوع به‌منظور رضایت شهروندان فهیم همدانی با کیفیتی مناسب اجرا خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان در ادامه ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه، اذعان کرد: فهرست مناطقی را که در پنج‌ماهه نخست سال پوشش و لکه‌گیری و ترمیم آسفالت آن‌ها انجام شده را می‌توانید در پورتال شهرداری منطقه سه همدان به آدرس zone3hamedan.ir ) مشاهده کنید.

شناسه خبر 45038