شناسه خبر:45057
1400/6/7 10:31:47

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بهداشت، امداد و درمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ساخت 30 پست امدادی به زودی در نوار مرزی با کشورهای همسایه آغاز خواهد شد.

سردار علیرضا حسینی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی یک پست امدادی در نقطه صفر مرزی شهرستان سقز «بسطام» اظهار کرد: این پست‌های امدادی هم به نیروهای مرزبان، سایر نیروهای مسئله و هم در صورت نیاز به مرزنشینان ارائه خدمت درمانی خواهد کرد.

معاون بهداشت، امداد و درمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که محمدرضا سپهری و جمعی از فرماندهان هنگ مرزی استان کردستان، وی را همراهی می‌کردند، ادامه داد: نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف ازجمله دفاع از کیان اسلامی در مرزها همواره آماده جان‌فشانی است، بر تقویت پشتیبانی امدادی از این نیروها تأکید کرد.

سردار حسینی در ادامه افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیروی انتظامی کارهای بسیار خوبی به‌منظور پشتیبانی از نیروها شده است و ساخت 30 پست امدادی به‌زودی در نوار مرزی با کشورهای همسایه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی دو پست امدادی در نوار مرزی شهرستان‌های مریوان و سقز، اعلام کرد: اعتبار ریالی آن‌ها فراهم است و به‌زودی ساخت این دو پست آغاز خواهد شد.

وی ساخت این پست‌های امدادی را نویدی برای تأمین امنیت در مرزها دانست و گفت: با آغاز به کار این پست‌های امدادی از مرگ و میرهای مجروحین که بیشتر به علت خونریزی است، جلوگیری خواهد شد.

شناسه خبر 45057