شناسه خبر:45112
1400/6/8 09:48:48

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع 27 هزار تُن نهاده‌های دامی و طیور در این استان طی سال 1400 خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه، ایرج صفایی اظهار کرد: بیش از 26 هزار تُن انواع نهاده‌های دامی و یک‌هزار و 100 تُن نهاده طیور به‌صورت خوراک آماده توسط تشکل‌های زیر پوشش تعاون روستایی استان کرمانشاه طی سال 1400 توزیع شد.

وی افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و بروز خشک‌سالی در سال جاری، دامداران و مرغداران استان کرمانشاه در تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز خود با مسائل و مشکلات فراوانی روبه‌رو شدند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر این اساس شبکه تعاونی‌های روستایی این استان که اعضای آن کشاورزان و دامداران بوده و یک شرکت گاوداری در راستای حمایت از تولید محصولات دامی و طیور و تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها موفق به تأمین و توزیع بیش از 27 هزار تُن انواع نهاده‌های دامی و طیور با قیمت مصوب به‌صورت خوراک آماده شامل کنسانتره ذرت و جو میان دامداران و مرغداران استان کرمانشاه شدند.

صفایی با اشاره به پیگیری و برنامه‌ریزی تشکل‌های زیر نظارت سازمان تعاون روستایی برای تأمین و توزیع مناسب نهاده‌های دامی میان دامداران، گفت: شبکه مردم‌نهاد تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه تلاش خود را برای کاهش دغدغه دامداران و اعضای شرکت‌های تعاونی در حوزه دامپروری می‌کند.

وی افزود: ادامه خرید و توزیع نهاده‌های دامی و طیور با کمترین قیمت ممکن در دستور کار شبکه تعاونی‌های روستایی و تمامی تشکل‌های مرتبط قرار دارد.

شناسه خبر 45112