شناسه خبر:45230
1400/6/10 09:39:44

سپهرغرب، گروه خبر: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در ارزیابی عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در قالب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی شهیدرجایی موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی بین 65 دستگاه اجرایی استان شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی استان در سال 99، مقام برتر در اجرای شاخص‌های عمومی جشنواره شهیدرجایی را کسب کرد.

در جشنواره شهیدرجایی استان همدان دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شدند و منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان نیز در شاخص‌های عمومی به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شد و لوح تقدیر از استاندار همدان دریافت کرد.

هم‌زمان با هفته دولت در جشنواره شهیدرجایی که با حضور استاندار همدان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، از منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد تقدیر به‌عمل آمد.

شایان ذکر است؛ جشنواره شهیدرجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آن‌ها برگزار می‌شود و ارتقای کارآمدی، بهره‎‌وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه‌ها و درنتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهیدرجایی است.

دستگاه‌های اجرایی برتر استان همدان طبق شاخصه‌ها و ارزیابی‌های عمومی و اختصاصی انجام‌شده روز چهارشنبه در بیست‌وسومین جشنواره استانی شهیدرجایی معرفی و تقدیر شدند.

این جشنواره همه‌ساله به‌منظور بزرگداشت شهیدان باهنر و رجایی به‌صورت ملی و در همه استان‌ها برگزار می‌شود و طبق شاخص‌های عمومی و اختصاصی با معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر از آن‌ها تقدیر می‌شود.

شناسه خبر 45230