شناسه خبر:46317
1400/7/3 09:23:59

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر ضرورت توجه و رسیدگی به محلات حاشیه‌ای و محروم کرمانشاه در مجموعه مدیریت شهری، گفت: خدمت‌رسانی به مردم سرلوحه همه کارهای شهرداری باشد.

پیش از ظهر روز پنجشنبه سرپرست شهرداری کرمانشاه با حضور در دفتر امام‌جمعه کرمانشاه ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به وقفه دوماه در ارائه برخی خدمات عمومی شهری با مشکل روبه‌رو بودیم که در جلسه خدمات شهری روز گذشته نسبت به سرگیری فعالیت‌ها دستورات لازم ابلاغ شد.

امیر رحیمی در ادامه شیرین‌ترین دوران خدمت خود را سرپرستی شهرداری کرمانشاه در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه دانست و افزود: آن ایام با وجود فشار کاری زیاد، شیرین‌ترین ایام خدمتم بوده است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: برای خدمت آمده‌ام و در خدمت‌رسانی به شهروندان کوتاهی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی سیستم‌های ارائه خدمات شهری، کاری سخت پیش رو داریم، اما نشدنی نیست و برای تحقق رضایت و رفاه شهروندان به تلاش نیاز دارد.

رحیمی با اشاره به اهمیت حمایت معنوی امام‌جمعه برای ارائه مطلوب خدمات به شهروندان، گفت: نیازمند آن هستیم شهروندان با همدلی و همراهی با مجموعه مدیریت شهری زمینه ارائه مطلوب خدمات را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار با توصیه به سرپرست شهرداری کرمانشاه درخصوص دوری از حاشیه و توجه ویژه به خدمت‌رسانی در ایام مدیریت مجموعه شهرداری، گفت: همان‌طور که وارد رودخانه شدن پاها را خیس می‌کند، وارد میدان شدن هم حرف و حدیث به دنبال دارد، اما باید ایستادگی کرد.

آیت‌الله علما افزود: شورای شهر کرمانشاه با کنار گذاشتن اختلافات باید به دنبال خدمت رساندن به مردم باشد تا کارها بیش‌ازپیش جلو برود.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت رسیدگی و توجه به مناطق حاشیه‌ای و محروم شهر کرمانشاه به‌ویژه در مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: برخی از محلات حاشیه‌ای و محروم کرمانشاه نیازمند ارائه ابتدایی‌ترین خدمات شهروندی هستند که باید به شکل ویژه به آن‌ها رسیدگی شود.

آیت‌الله علما ضمن اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر کار کردن و خدمت‌گزاری صادقانه، گفت: حضرت امام (ره) نیز تأکید کردند به ایشان خدمت‌گزار بگویند؛ بنابراین باید در مجموعه مدیریت‌ شهری نیز سعی شود خدمت به مردم سرلوحه کارها قرار گیرد.

شناسه خبر 46317