شناسه خبر:47391
1400/8/3 09:25:09

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم قصر شیرین، سرپل‌ ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر مناطق روستاییان حوزه انتخابیه فاقد امکانات اولیه رفاهی هستند، گفت: یکی از مطالبه‌ها و مشکلات اصلی و مهم روستاییان در این منطقه، کمبود آب آشامیدنی است.

شهریار حیدری روز جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی در معیت فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی سرپل‌ ذهاب از روستاهای دهستان حومه بخش مرکزی به‌منظور بررسی مشکلات این روستاها، افزود: عدم گازرسانی به روستاها، عدم وجود جاده دسترسی مناسب، سامانه گرمسیری و عدم اجرای طرح هادی روستایی، از دیگر مشکلات مطرح‌شده در این جلسه بود.

وی اظهار کرد: مردم شهرستان سرپل ذهاب هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کرده و زلزله مصیبت‌بار سال 1396 را نیز تجربه کردند و انتظار دارند که این حداقل‌ها برای آن‌ها فراهم شود.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل‌ ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات لازم برای گازرسانی، ترمیم جاده و رفع مشکل آب آشامیدنی این مناطق روستایی تخصیص یافته که امید است مدیران استانی با هماهنگی فرماندار سرپل‌ ذهاب، عملیات اجرایی این طرح‌ها را آغاز کنند تا نگرانی‌های مردم رفع شود.

وی افزود: مردم نجیب دهستان حومه در این جلسه آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با عوامل اجرایی در روند اجرای پروژه‌ها اعلام کردند.

حیدری تصریح کرد: سال‌ مالی 1400 در میانه راه است و مدیران اجرایی باید تلاش کنند که اعتبارات تخصیص‌یافته برای پروژه‌ها را جذب کنند، تلاش‌های خوبی هم در سطح ملی برای جذب و تزریق اعتبارات ملی انجام گرفته است.

وی گفت: مشکلات و مطالبه‌های به‌حق طرح‌شده امروز در سفر دو ماه گذشته استاندار مصوب شده که دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر این مصوبه‌ها را اجرایی کنند.

فرماندار سرپل‌ ذهاب گفت: امروز توفیق شد که به‌جای مراجعه مردم به دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری مشکلات مناطق روستایی، به همراه نماینده پُرتلاش شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمت مردم روستاهای حومه شهرستان رسیده و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شویم.

نورالدین فرزادی‌پور افزود: در این جلسه تصمیم‌های خوبی برای رفع مشکلات این روستاها گرفته شد.

وی تصریح کرد: مردم سرپل‌ ذهاب شایسته بهترین خدمات هستند.

شناسه خبر 47391