شناسه خبر:484
1397/6/23 12:26:08

نماینده ولی فقیه در کردستان مشکلات اقتصادی امروز در کشور را ناشی از بی‌تدبیری مدیریتی دانست و اظهار کرد: همه باید در کنار هم با ارائه راهکارهای مناسب و بصیرت‌افزایی در جامعه زمینه رفع مشکلات را فراهم سازیم.
 

آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در نشست تخصصی ائمه جمعه استان کردستان با بیان اینکه اصل و اساس نهضت امام حسین (ع) بر گسترش معروفات و مقابله با منکرات شکل گرفته است، اظهار کرد: خواص جامعه به عنوان قشر تاثیرگذار در راستای گسترش امر به معروف و نهی از منکر از نهضت عاشورای امام حسین(ع) و فلسفه آن الگوبرداری کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به به هجمه‌های گسترده دشمنان در طول 40 سال از عمر انقلاب تا کنون، گفت: دشمنی، دشمنان با اسلام تمام شدنی نیست و آنچه در راستای مقابله با این دشمنان نیاز است شناخت کافی و با بصیرت دشمنان است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: دشمنان معتقد هستند که خطر اصلی انقلاب اسلامی برای تفکرات غربی این است که اصل تفکرات آنها را هدف قرار داده و این انقلابمسیر تاریخ را تغییر داده است.

وی افزود: اگرچه دشمنان در برخی جاها با خلق داعش و غیره موانعی در مسیر این حرکت بزرگ ایجاد کردند، ولی قادر به از حرکت ایستادن آن نیستند و همین امر موجب خشم آنها شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به دیوانگی‌های ترامپ هم گریزی زد و اضافه کرد: امروز خود آمریکایی‌ها استیضاح ترامپ را قطعی اعلام کرده‌اند و به این باور رسیده‌اند که درگیری که ترامپ با  جبهه مقاومت غیرمنطقی و نتیجه جز شکست آنها ندارد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: امروز ایران قدرتی پیدا کرده که برای دشمنان قابل تصور نبوده و توانسته آمریکا را مهار کند که این نشأت گرفته از عنایت الهی است.

وی افزود: استکبار در طول 40 سال انقلاب در زمان‌های مختلف تحریم‌های فلج کننده‌ای که به نظر خودشان بیش از 3 روز قدرت مقابله با آن را نداشتیم علیه ما اجرا کردند ولی به جایی نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: امروز بیشترین امید استکبار جنگ روانی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها است، دشمنان می‌خواهند با راه‌اندازی جنگ روانی اقتصاد ایران را فلج کنند.

وی عنوان کرد: خلاف آنچه دشمنان در مورد وضعیت اقتصادی و ارزی ایران شایعه‌سازی می‌کنند اگر تا 3 سال دیگر هیچ نفتی نفروشیم ارز کافی برای چرخاندن چرخ‌های اقتصادی و زندگی مردم در کشور وجود دارد.

رونق صادرات با تولید محصولات با کیفیت

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که ارزش پولی ما پایین باید زمینه توسعه و تقویت پایه‌های تولید را فراهم سازیم، گفت: رونق صادرات با تولید محصولات با کیفیت از دیگر مباحثی است که باید در راستای تحقق آن با جدیت تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تا کنون که 40 سال از آن می‌گذرد، برای از بین رفتن انقلاب ما زمان تعیین کرده‌اند ولی هیچ وقت به هدفشان نرسیده‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان ایران باید بدانند امروز جمهوری اسلامی، نظام 40 سال قبل نیست و بسیاری از کشورها برای نجات و بقای خود در برابر استکبار و ظالمان به ایران تکیه کرده‌اند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه نقطه‌زنی را کمتر کشوری در جهان با این دقت که توسط کشور ما شکل گرفت دارند، گفت: اینکه ما در این شرایط حساس که اتفاق افتاده حفظ امنیت اقتصادی و روانی مردم را در اولویت قرار دهیم از اهمیت زیادی برخوردار بوده و جامعه نخبه کشور باید بیش از پیش ورود پیدا کنند.

وی گفت: نباید به خاطر مشکلاتی که وجود دارد کل قدرتی را که داریم به چالش بکشیم باید با امید دادن به مردم ضمن حفظ اتحاد زمینه رفع مشکلات را فراهم سازیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مشکلات اقتصادی امروز در جامعه را ناشی از بی‌تدبیری مدیریتی دانست و اظهار کرد: همه باید در کنار هم با ارائه راهکارهای مناسب و بصیرت‌افزایی در جامعه زمینه رفع مشکلات را فراهم سازیم.

وی افزود: زمان جنگ ایران حتی در بحث تامین جزئی‌ترین نیازهای ضروری خود به دیگران وابسته بودند، ولی الان به خودکفایی مطلق در بسیاری از شاخص‌ها رسیده‌ایم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فضا و ترسی که امروز دشمنان در حوزه اقتصادی و غیره ایجاد می‌کنند، جنگ روانی است و اگر خود ما نیز با این سیلی که دشمن راه انداخته همراه شویم تنها خود ما ضرر خواهیم کرد.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: یک زمانی ما گلوله برای تفنگ‌هایمان در مقابله با دشمنان تا دندان مسلح نداشتیم، الان بهترین امکانات و تجهیزاتی جنگی داریم که برای مقابله با دشمنان اسلام و ظالمان به کار می‌گیرم.

 

منبع:فارس

شناسه خبر 484