شناسه خبر:48407
1400/8/24 09:50:17
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان خبر داد:

گام‌های نهایی سازمان عمران در اتمام پروژه مجتمع تجاری اداری سینا

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان به‌منظور اتمام پروژه مجتمع اداری و تجاری سینا گام‌های نهایی خود را برمی‌دارد.

احسان صباغی ضمن بیان مطلب فوق، افزود: با توجه به اینکه مجتمع اداری و تجاری سینا از مهم‌ترین پروژه‌های سازمان عمران بوده و پایان دادن به انتظارات مردم درخصوص بهره‌برداری و افتتاح پروژه از اهم برنامه‌های سازمان است، در همین راستا بیش از چند اکیپ در این پروژه مشغول کار هستند.

صباغی ابراز کرد: با توجه به اینکه اهم کارهای این مرکز و مجتمع در مراحل پایانی است، تلاش ما بر این بوده که انشاالله قبل از شروع فصل سرما در همدان این پروژه به افتتاح برسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با زیربنایی بالغ‌بر 11 هزار متر مربع در دو قسمت تجاری و اداری درنظر گرفته شده، اظهار کرد: مجتمع اداری تجاری سینا که با عنوان مرکز خرید سینا معرفی می‌شود، مساحت تجاری آن چهار هزار و 500 متر مربع است که 168 واحد تجاری در آن قرار دارد و انشاالله با افتتاح آن به‌عنوان بزرگ‌ترین واحدهای تجاری یا مراکز خرید، فعالیت خود را اغاز می‌کند.

صباغی در ادامه افزود: مساحت اداری آن بالغ‌بر دو هزار متر مربع با 35 واحد و در 5/8 طبقه بوده که واحدهای مستقر در ضلع غربی پروژه تجاری- اداری سینا به مالکان آن در خیابان کولانج تحویل شده است.

   نصب تابلو‌های مجتمع و مرکز خرید سینا

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان درخصوص شناسنامه‌دار شدن پروژه سینا گفت: با توجه به قرار گرفتن مجتمع تجاری بوعلی در مرکز شهر به جهت معرفی به شهروندان و شناسنامه‌دار کردن پروژه، تابلوهای این مجتمع با عنوان مرکز خرید سینا نیز در روز یکشنبه 25 مهرماه نصب شد.

وی در ادامه افزود: از آنجا که این مجتمع دارای سه ورودی است، تابلوی مرکز خرید در دو سمت مجتمع ورودی از پیاده‌راه محوطه مرکز خرید در میدان آرامگاه و ورودی از محوطه کولانج نصب شده است.

   آماده‌سازی محوطه بیرونی و پیاده‌راه مرکز خرید

صباغی درخصوص آماده‌سازی پروژه در گام نهایی سازمان گفت: به جهت تسریع در پروژه، آماده‌سازی محوطه بیرونی مجتمع آغاز شد و با توجه به شرایط جوی همدان، درنظر داریم هرچه سریع‌تر این مسیر آماده شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان ابراز کرد: این نوید را به شهروندان فهیم شهر همدان می‌دهم که انشاالله به‌زودی شاهد بازگشایی و افتتاح بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر خواهند بود.

صباغی از سعه صدر همشهریان درخصوص راه‌اندازی و افتتاح پروژه تشکر و عنوان کرد: دوستان ما در سازمان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا در اسرع وقت شاهد بازگشایی بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر باشیم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان در پایان اذعان کرد: از تلاش عزیزانی که در اجرای این پروژه مجدانه تلاش می‌کنند، سپاسگزاری می‌کنم.

مدیرعامل شرکت اسکان‌ساز به‌عنوان پیمانکار پروژه مجتمع تجاری اداری سینا نیز گفت: یکی از موانع پیشرفت کار، همکاری بعضی از شرکت‌های خدمات‌رسان است.

موسوی یکی از عواملی که باعث شده پروژه با تأخیر پیش برود را عدم همکاری بعضی از شرکت‌های خدمات‌رسان دانست و افزود: از آنجا که انشعابات این پروژه از اصلی‌ترین کارها بوده، متأسفانه مشکل گاز این پروژه هنوز حل نشده است.

وی در ادامه تشریح کرد: از یک‌سو عدم همکاری و هماهنگی خود مجموعه شهرداری نیز در روند پیشرفت کار خلل ایجاد می‌کند. من با 15 سال عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌های ساختمانی شاهد این مطلب هستم که مجموعه شهرداری درخصوص پروژه‌های ساختمانی در بعضی موارد خیلی سنگ‌اندازی می‌کند.

موسوی درخصوص افتتاح پروژه گفت: با توجه به تأکید صباغی مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان، سعی ما بر این است تا قبل از شروع سرما مراحل پایانی این پروژه را به اتمام برسانیم و این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

شناسه خبر 48407