شناسه خبر:48651
1400/8/30 09:15:30

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: با مسئولانی که توانایی خدمت‌گذاری به مردم را ندارند، قطع همکاری می‌شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز گذشته در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: تغییر و تحولات در سیستم جمهوری اسلامی طبیعی است و خدمت‌گزاران نظام در هر پست و مقامی باید منشأ اثر باشند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: اهداف دولت سیزدهم در حوزه خدمت‌رسانی به مردم، فسادستیزی و عدالت‌محوری، باید پیگیری و اجرایی شود و با مسئولانی که توانایی خدمت‌گذاری به مردم را ندارند، قطع همکاری می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات و فعالیت‌های فرماندار سابق شهرستان کبودراهنگ قابل تکریم و تقدیر است و امیدواریم سرپرست جدید فرمانداری با همکاری مجموعه‌های استانی و شهرستانی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم گام بردارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مسئولان باید با حضور در شهر، روستا و محلات از نزدیک با مردم در ارتباط باشند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه مردم شهرستان کبودراهنگ سخت‌کوش، متدین و انقلابی هستند، ادامه داد: شهرستان کبودراهنگ یکی از مناطق کاملاً استراتژیک کشور در حوزه تدافعی است.

وی با اشاره به غار علیصدر، مطرح کرد: بزرگ‌ترین غار آبی جهان در این شهرستان وجود دارد که می‌تواند در توسعه کبودراهنگ مؤثر باشد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: شهرستان کبودراهنگ ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری دارد که نباید از دید مدیران مغفول بماند.

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کبودراهنگ با حضور استاندار همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری (امام‌جمعه کبودراهنگ)، فتح‌الله توسلی (نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی)، مهدی باب‌الحوائجی (معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان) و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

یدالله ابراهیم‌خانی، معاون امور عمرانی فرماندار کبودراهنگ به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری معارفه و حجت‌الله مهدوی، فرماندار سابق کبودراهنگ در این مراسم تکریم شد.

 

شناسه خبر 48651