شناسه خبر:48814
1400/9/3 09:12:22

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سرپل‌ ذهاب گفت: امهال سال سوم وام زلزله‌زدگان این شهرستان هنوز در برخی از بانک‌ها اجرا نشده، البته این مسئله باید حل شود که حل هم می‌شود و پیگیر هستیم.

نورالدین فرزادی‌پور در جمع اصحاب رسانه درخصوص امهال وام‌های زلزله‌زدگان در شهرستان سرپل‌ ذهاب اظهار کرد: این امهال مربوط به وام‌های قبل از زلزله 21 آبان سال 96 سرپل‌ ذهاب است.

وی گفت: دو سال وام‌ها امهال شد که با پیگیری‌های صورت گرفته این وام‌ها یک سال دیگر هم امهال شد که در برخی از بانک‌ها امهال سال سوم اجرا شده و در برخی از بانک‌ها که مدعی هستند نرم‌افزار آن هنوز به دست آن‌ها نرسیده، اجرا نشده؛ البته این مسئله باید حل شود که حل هم می‌شود و پیگیر هستیم.

فرماندار سرپل‌ ذهاب در ادامه درخصوص اقدامات صورت‌گرفته در بحث آب این شهرستان افزود: سرپل‌ ذهاب با وجود گرمسیری بودن دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی از حیث منابع آب زیرزمینی و آب‌های جاری است که سراب‌های خوبی هم دارد، اما واقعیت این است که زیرساخت‌های آب شرب و آب‌رسانی به‌دلیل درگیر شدن منطقه در دوران دفاع مقدس و بعد زلزله، کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شبکه دچار فرسودگی شده و امکانات زیرساختی پاسخگوی نیاز فعلی نیست که بحث خشک‌سالی هم مزید بر علت شد، البته این موضوع جزء اولویت‌های اولیه شهرستان قرار گرفته است..

شناسه خبر 48814