شناسه خبر:49077
1400/9/9 09:14:53

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه باید عرصه تعلیم و تربیت از سیاست جدا شود، گفت: باید استعداد‌های دانش‌آموزان شناسایی شود و ارتقا یابد.

مصطفی رستمی ظهر روز گذشته در نشست خبری با موضوع حل چالش‌های آموزش‌وپرورش با ظرفیت نخبگان اظهار کرد: یکی از ساحت‌های سندهای تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ارتقای معرفت و بصیرت دینی، انقلابی و سیاسی معلمان و دانش‌آموزان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عرصه تعلیم و تربیت سیاست‌زده شده است، گفت: تا زمانی که این عرصه از انسان‌هایی که وضعیت آموزش‌وپرورش را به چالش می‌کشند پاک نشود، اتفاق خاصی در این حوزه نخواهد افتاد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: وقتی رئیس دولتی اعتقادی به تعلیم اخلاقی و دینی دانش‌آموزان ندارد نه‌تنها عاملی برای اجرای سند تحول بنیادی نمی‌شوند، بلکه تلاش می‌کنند سند 2030 نیز اجرایی شود و عرصه تعلیم و تربیت پیشرفت نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید عرصه تعلیم و تربیت از سیاست جدا شود، افزود: کسی به دنبال این نیست که استعدادهای دانش‌آموزان را شناسایی و ارتقا دهد و این مشکل تعلیم و تربیت ماست که باید فکری به حال رفع این مشکل کرد.

شناسه خبر 49077