شناسه خبر:49377
1400/9/16 09:08:25

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: سیستم توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی براساس نرخ مصوب قرار است تا پایان هفته‌ جاری در شهر کرمانشاه راه‌اندازی شود.

ایرج صفایی روز گذشته از آغاز توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در شهر کرمانشاه تا پایان هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: بسترهای لازم برای عرضه اینترنتی اقلام اساسی با نرخ مصوب با استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های هوشمندی که توزیع اینترنتی کالا را برعهده دارند، در شهر کرمانشاه فراهم شده است.

وی درخصوص نحوه خرید کالا در سیستم توزیع اینترنتی کالا ادامه داد: برای ثبت سفارش در سامانه بازرگام نیازی به مراجعه حضوری و در صف ایستادن نیست و مصرف‌کنندگان کالا‌های اساسی با استفاده از گوشی همراه خود می‌توانند خرید کنند و کالا‌های اساسی مورد نیاز خود را درب منازل تحویل بگیرند. مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه هدف از توزیع هوشمند محصولات تنظیم بازاری را نظارت و کنترل بازار به‌صورت هوشمند و آنلاین عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این سیستم از خرید‌های غیر متعارف جلوگیری می‌شود و توزیع کالا براساس نرخ مصوب انجام می‌پذیرد.

شناسه خبر 49377