شناسه خبر:50562
1400/10/12 09:25:32

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست شهرداری روانسر از تصویب 36 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمران شهری این شهر خبر داد و گفت: موافقت‌نامه جذب این اعتبارات بین شهرداری روانسر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه تبادل شده است.

«آرش محمودی» روز شنبه افزود: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و برای اجرای پنج پروژه عمرانی درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل کنارگذر شهر روانسر هشت میلیارد و 652 میلیون ریال و برای سامان‌دهی ورودی شهر از میدان هورامان تا سرب جابری نیز هشت میلیارد ریال مصوب شده است.

سرپرست شهرداری روانسر با بیان اینکه برای سامان‌دهی سراب روانسر و احداث جاده سلامت نیز هفت میلیارد ریال تصویب شده است، اظهار کرد: سال گذشته نیز 6 میلیارد و 200 میلیون ریال از دو محل اعتباری برای دیوارچینی، ایجاد پیاده‌رو، خط دوچرخه‌سواری و ساخت سکوی ورزش صبحگاهی هزینه شد.

محمودی اضافه کرد: برای اجرای دو پروژه ایمن‌سازی، اصلاح و بهسازی معابر شهر نیز درمجموع 12 میلیارد و 492 میلیون ریال تعریف و موافقت‌نامه آن‌ها مبادله شده است.

وی گفت: از محل اعتبارات داخلی و جاری شهرداری حاصل از گرفتن عوارضات شهروندان، فروش اموال و سایر ردیف‌ها، پروژه‌های دیگر تعریف و تصویب می‌شود که روند توسعه و عمران شهری را شتاب ببخشد.

شناسه خبر 50562