شناسه خبر:51377
1400/10/30 09:08:41

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در شرایط سخت سرما و یخبندان قرار داریم، گفت: هیچ‌کس نباید در فعال کردن گرم‌خانه‌ها و پذیرش معتادان و افراد بی‌خانمان قصور و کوتاهی کند.

«فضل‌الله رنجبر» در دهمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: در این شرایط سخت سرما، برف و یخبندان وظیفه داریم ظرفیت گرم‌خانه‌ها را شهرداری و بهزیستی افزایش دهند و با ایجاد گشت‌های شبانه در سطح شهر، تمامی افراد فاقد مکان و سرگردان را در سطح شهر به گرم‌خانه‌ها منتقل کنند.

وی افزود: شماره تماس‌های 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی و 137 سامانه شهرداری و کلانتری‌های شهری باید در این زمینه در دسترس باشند تا مردم و شهروندان اطلاعات مربوط به معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان را به‌موقع گزارش دهند.

رنجبر با اشاره به اینکه ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در گرم‌خانه‌ها با استفاده از ظرفیت کمپ‌های بخش خصوصی و ماده 16 باید افزایش یابد، اذعان کرد: هنگام بارش برف اداره بهزیستی و اجرائیات شهرداری با اعزام خودروهای مینی‌بوس و ون نسبت به جمع‌آوری افراد بی‌خانمان و معتاد متجاهر اقدام کرده‌اند که این کار پسندیده و ارزشمندی است که باید در شب‌های آتی نیز با جدیت ادامه پیدا کند.

شناسه خبر 51377