شناسه خبر:52572
1400/12/1 08:09:08
سرپرست آموزش‌وپرورش استان همدان:

دولت با قدرت رتبه‌بندی معلمان را دنبال می‌کند

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: دولت مردمی مصمم به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان است و با قدرت، قوت و به‌صورت جدی این موضوع را دنبال می‌کند.

محمود نقوی در نشست مشترک رؤسا و معاونان پشتیبانی ادارات تابع استان، رفع مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه فرهنگیان را اولویت نخست وزارت آموزش‌وپرورش برشمرد و افزود: موضوع رتبه‌بندی برای تمام معلمان مشمول طرح در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

وی ایجاد امید و جلب اعتماد در آموزش‌وپرورش و جامعه فرهنگیان را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: باید با کار جهادی و انقلابی مشکلات پیش روی آموزش‌وپرورش را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و این کار با تلاش و کوشش همه‌جانبه دست‌یافتنی است.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین و روشنگری، ابراز کرد: تبیین و روشنگری ایجاد امید می‌کند و ما باید در برابر حمله همه‌جانبه و ترکیبی دشمن، جهاد تبیین و روشنگری نفر به نفر را در دستور کار خود قرار دهیم.

نقوی تصریح کرد: در این میان استفاده از همه ظرفیت‌ها درون و برون سازمانی باید مد نظر قرار گیرد و یکی از ظرفیت‌های خوب و مناسب، همکاری بین حوزه و آموزش‌وپرورش بوده که در قالب طرح امین، سرباز معلم درحال انجام است.

وی با اشاره به جایگاه والای روحانیت در جامعه، گفت: یکی از راه‌های نهادینه کردن نهضت تبیین و روشنگری، ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای حضور پُررنگ روحانیت در مدارس است.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان اذعان کرد: تعلیم و تربیت 307 هزار دانش‌آموز بر دوش ما گذاشته شده است که باید دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای آنان تبیین کنیم.

نقوی خاطرنشان کرد: با شفاف‌سازی شاخص‌های عملکرد در آموزش‌وپرورش، نقشه راه آینده تعلیم و تربیت استان براساس آن ترسیم شود.

شناسه خبر 52572