شناسه خبر:52641
1400/12/2 09:11:14
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سنندج:

جهاد تبیین گره‌گشای مشکلات کشور است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جهاد تببین گره‌گشای مشکلات کشور بوده که امیدواریم همه مسئولان، علما و مبلغان در این راستا گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: بنده با شور و اشتیاق به کردستان آمده و از حضور در این دیار لذت برده و خوشحالم.

وی کردستان را استان هنر مردان بزرگ خواند و گفت: هنر و ادب لازمه به ثمر رسیدن تبلیغ و تبیین است همانطور که تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه ما دغدغه مکتب اسلام را داشته، با طرح این سوال که اساس برنامه راهبردی اسلام‌ چیست، تصریح کرد: بر اساس فرموده رهبری اساس این کار "تبیین" است،

وی با تاکید بر اینکه مبلغان روش اسلامی را تبیین و جوانان را آگاه کنند، افزود: قرآن معدن تبیین حقیقت است در حالی‌که دشمن در جنگ روایت‌ها و جنگ روانی دنیال ناامیدی جوانان بوده که هیچ علاجی جز تببین نداریم.

قمی با تاکید بر اینکه علما کوتاهی مسئولان را با شجاعت بیان کنند، بیان کرد: روحانیون شیعه و سنی در این شرایط که دشمنان دنبال دروغ‌پراکنی هستند، پرچم‌دار تبیین حق باشند.

وی با بیان اینکه همه ما خود را خدمتگزار و خادم مردم دانسته و توقعی بیش این نیست، اظهار کرد: با مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان عهد کرده که ضمن حمایت، در این راستا گام بردارند، که امیدواریم همه علما و ظرفیت‌های فرهنگی نیز در این مسیر همراهی و پشتیبانی کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین گره‌گشای مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: ظرفیت همه مسئولان و علما در این راستا گام برداشته شود کما اینکه همه با خم در این‌مسیر هدف مشترک داریم.

قمی یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب را همه با هم به سمت پیشرفت و تمدن اسلامی پیش خواهیم برد.

شناسه خبر 52641