شناسه خبر:53425
1400/12/22 09:50:25

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار رزن از تشکیل 10 کمیته برای هرچه بهتر برگزار شدن استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار جمعه در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رزن گفت: شیوه‌نامه اجرایی سفر در نوروز 1401 با درنظر گرفتن مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود و ارائه خدمات مرتبط با سفر و اقامت با ملاحظات بهداشتی و محدودیت‌هایی پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه رزن یکی از شهرستان‌های پُرتردد مسافرین استان محسوب می‌شود، افزود: یک پایگاه امداد و نجات، یک محل اسکان توسط آموزش‌وپرورش و محل‌های دیگری نیز برای اسکان اضطراری در مواقع بحرانی تجهیز و پیش‌بینی شده است.

فرماندار رزن ادامه داد: اکیپ‌های نظارتی سازمان صمت در آخر سال باید فعال بوده و همچنین کشیک‌های نوروزی در ادارات و نانوایی‌ها پیش‌بینی شده و در اختیار تمام افراد ذی‌ربط قرار گیرند.

وی از تشکیل 10 کمیته برای هرچه بهتر برگزار شدن استقبال از مسافران در شهرستان رزن خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری بازی‌های بومی محلی، معرفی آداب و رسوم گذشته، بازارچه صنایع دستی، جشنواره‌ غذاهای محلی و موسیقی محلی در ایام عید برگزار می‌شود.

غفاری‌آثار افزود: تمام تمهیدات لازم برای حضور گردشگران در اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان رزن فراهم شده است.

شناسه خبر 53425