شناسه خبر:53765
1401/1/16 09:19:58

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اقتدار در عمل و اعتماد اجتماعی از شاخصه‌های رضایت‌مندی مردمی از پلیس است.

حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی در نشست مشترک انتظامی- قضائی بیان کرد: در جامعه امروزی تقاضا برای خدمات پلیس بسیار زیاد بوده و کارکنان این نیرو با تنوع فزاینده شرایط و درخواست‌هایی که بسیاری از آن ناشی از کاستی‌ها در حوزه‌هایی دیگر است، مواجه هستند.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان پلیس در طول سال به‌ویژه در اجرای طرح نوروزی، ادامه داد: پلیس نماد اصلی و تأثیرگذار در حفظ و استمرار امنیت و آسایش عمومی است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از اقتدار پلیس به‌عنوان یکی از شاخص‌های بسیار مهم در تعالی‌بخشی به کارکرد و نقش مهم این سازمان انقلابی در بستر جامعه یاد کرد و گفت: فرماندهی کل انتظامی ایران درعین‌حال که خدمت‌گزار و مردم‌مدار است، دارای اقتدار بوده و برای حفظ امنیت، آرامش و حفاظت از جان، مال و ناموس آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی به دیگر مؤلفه‌های تأثیرگذار در افزایش رضایت‌مندی مردمی از عملکرد پلیس در سالیان اخیر اشاره و اظهار کرد: اعتماد عمومی در موفقیت پلیس بسیار تأثیرگذار است و امروزه در میدان عمل، فرماندهی انتظامی استان توانسته این مهم را در جامعه نمایان کند.

وی در پایان برخورد قاطع دستگاه قضا و پلیس با مخلان نظم و امنیت را نیز از مؤلفه‌های مهم در افزایش اعتماد و مشارکت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌های انجام‌شده به‌خوبی این مهم در استان اجرایی شده است و امید است در سال جدید نیز با اشتراک مساعی و تعاملات هر دو مجموعه دسترسی مردم به خدمات انتظامی و قضائی بیش‌ازپیش کیفی‌ شود.

شناسه خبر 53765