شناسه خبر:54524
1401/2/1 10:05:13

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در راستای تحقق "جهاد تبیین" و توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، دوره آموزشی جهاد تبیین برای 800 معلم پرورشی استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام برومند رازیانی روز چهارشنبه در نشست خبری در سنندج اظهارکرد: جهاد تبیین از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و باید همه برای پیشبرد این مهم گام برداشته و در عرصه‌های مختلف برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی جهاد تبیین در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، افزود: تاکنون این دوره آموزشی در تعدادی از شهرها انجام شده و در سایر شهرستان‌های استان نیز در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اهتمام و توجه ویژه‌ و باور عمیقی به جوانان دارند، لذا توانمندسازی معلمان برای آموزش هر چه بهتر نوجوانان و جوانان امری مهم است و برگزاری این دوره آموزشی در همین راستا برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی جهاد تبیین با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: حجت‌الاسلام مجید بگی از اساتید دانشگاه‌های کردستان درس این دوره‌های آموزشی هستند.

حجت‌‌الاسلام رازیانی افزود: معلمان می‌توانند با شرکت در این دوره آموزشی در کلاس‌های درس این مهم را برای دانش‌آموزان توضیح داده و آنان را برای آینده آماده کنند، 

شناسه خبر 54524