شناسه خبر:56136
1401/3/12 10:07:37

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: شرکت پشتیبانی امور دام این سازمان از طریق اتحادیه‌ها با انعقاد قرارداد ضمن تأمین نهاده‌ها با هدف ذخیره و منجمد‌سازی، مرغ مازاد را با نرخ مصوب از تولیدکنندگان خریداری خواهد کرد.

 

شهریار قاسمی روز گذشته اظهار کرد: در راستای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و عادلانه توزیع شدن آن، دولت بسته‌های حمایتی برای تولیدکنندگان درنظر گرفته است.

وی در توضیح بسته حمایتی دولت در رابطه با تولیدکنندگان بخش دام و طیور ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی ضمن عقد تفاهم‌نامه‌ای که با بانک کشاورزی داشته، تسهیلات خوبی را در اختیار تولیدکنندگان بخش دام و طیور قرار می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سود و کارمزد این تسهیلات را بین 10 تا 15 درصد اعلام کرد و درخصوص نحوه دریافت آن گفت: تولیدکنندگان بخش دام و طیور از این فرصت استفاده کنند و در سامانه سیستم یکپارچه اعتباری وزارت جهاد کشاورزی، سیتا ثبت‌نام کنند که پس از صدور تأییدیه آن توسط مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها براساس پروانه بهره‌برداری، برای دریافت تسهیلات به بانک ارجاع داده می‌شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تولیدکنندگان گوشت مرغ قراردادی منعقد کرده که در قِبال آن نهاده تحویل مرغداران خواهد داد و مرغ تولیدی آن‌ها را با نرخ روز و مصوب خریداری می‌کند که در این راستا شرکت پشتیبانی امور دام این سازمان نیز از طریق اتحادیه‌ها با انعقاد قرارداد ضمن تأمین نهاده‌ها با هدف ذخیره و منجمد‌سازی، مرغ مازاد را با نرخ مصوب از تولیدکنندگان استان خریداری خواهد کرد.

قاسمی در پایان تصریح کرد: مرغداران استان بدون هیچگونه نگرانی نسبت به جوجه‌ریزی‌ در مرغداری‌های خود اقدام کنند؛ دولت در این زمینه همراه آن‌ها خواهد بود.

 

شناسه خبر 56136