شناسه خبر:57260
1401/4/11 08:27:29
شهردار همدان با رئیس کل دادگستری و دادستان همدان دیدار کرد؛

همکاری دستگاه قضائی و مدیریت شهری در راستای تسهیل امور مردم

سپهرغرب، گروه خبر: در دیدار شهردار همدان با رئیس کل دادگستری و دادستان همدان بر همکاری دستگاه قضائی و مدیریت شهری در راستای تسهیل امور مردم تأکید شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، به‌مناسبت هفته قوه قضائیه شهردار همدان و برخی از معاونین و مدیران مدیریت شهری به دیدار رئیس کل دادگستری و دادستان همدان رفتند.

در این دیدار سیدمسعود حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید بهشتی و یاران باوفایش و تبریک هفته قوه قضائیه به مساعدت‌ها و همکاری‌های قوه قضائیه و مدیریت شهری همدان پرداخت و گفت: با توجه به حجم کاری بالا در قوه قضائیه، زحمات و خدمات قضات و کارکنان در راستای رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است.

حسینی همکاری‌ بین دادگستری با مدیریت شهری را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: امیدواریم این همکاری نزدیک در چارچوب قانون و در جهت تسهیل امور مردم صورت پذیرد که بیانگر الفت و همکاری نزدیک این دو دستگاه مهم در مدیریت جامعه است.

وی نقش ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر دو دستگاه در جهت تسهیل امور مردم شد.

در ادامه این دیدار رئیس کل دادگستری استان همدان ضمن تشکر از حضور شهردار همدان و هیئت همراه، عنوان کرد: کارکنان و قضات دستگاه قضائی افرادی شریف و زحمتکش هستند که در راستای تحقق عدالت و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی تلاش می‌کنند.

محمدرضا عدالتخواه به تشریح فضای کاری همدان پرداخت و افزود: فضای مؤمنانه حاکم بر شهر و استان همدان و پایبندی مردم به قانون و شرع مشهود است.

وی طی گزارشی به تشریح عملکرد و دستاوردهای دادگستری همدان در حوزه قضائی پرداخت و ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری دو دستگاه موجب تسهیل در امور مردم شود.

همچنین در ادامه این دیدارها سیدمسعود حسینی با هیئت همراه به دیدار حسن خانجانی دادستان همدان رفت.

در این دیدار شهردار همدان گفت: به لطف خدا تعامل و همکاری دو دستگاه مشهود است و امیدوارم این موضوع موجب تسهیل در امور مردم شود.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه قوه قضائیه در همدان گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا در چارچوب قوانین جاری مشکلات شهروندان و مردم رفع شود تا کمترین مراجعات به شهرداری صورت بگیرد.

حسن خانجانی، دادستان همدان نیز با قدردانی از حضور شهردار و هیئت همراه، به بیان دغدغه‌ها در حوزه مدیریت شهری پرداخت و خواستار رسیدگی و رفع مشکلات موجود در شهر همدان شد.

شناسه خبر 57260