شناسه خبر:58236
1401/5/6 09:12:22

سپهرغرب، گروه خبر: مراسم عقد و ازدواج 50 زوج جوان سنندجی به همت سپاه و با مشارکت فرمانداری و سایر ادارات در سنندج برگزار شد.

ورود سپاه بیت‌المقدس کردستان به کارهای عام‌المنفعه و خیرخواهانه موجی از امیدواری در بین مردم این استان فراهم کرده است.

سپاه بیت‌المقدس کردستان جدای از خدمات‌رسانی در زمینه تأمین امنیت مردم در استان، در زمینه‌های آبرسانی روستایی، ساخت پل، غسالخانه، جاده بین مزارع، خانه عالم و مواردی از این دست ورود کرده و اقدامات شایان تقدیری انجام داده است.

همزمان با شیوع ویروس کرونا و تحت‌الشعاع قرارگرفتن مشاغل و معیشت اقشار آسیب‌پذیر، بازهم سپاه بیت‌المقدس کردستان در کنار مردم قرار گرفت و جدای از کمک برای پیشگیری از شیوع کرونا، نسبت به تأمین معیشت مردم در قالب بسته‌های مؤمنانه اقدام خوبی انجام داد.

آب‌رسانی به 169 روستای دارای تنش آبی کردستان یکی دیگر از اقدامات شاخص سپاه بیت‌المقدس کردستان به‌شمار می‌آید که از اواخر سال گذشته در استان آغاز شده است.

تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند هم یکی دیگر از اقدامات برجسته سپاه کردستان است که به مناسبت‌های مختلف به این افراد اهدا کرده است.

امروز هم به همت ناحیه مقاومت بسیچ سپاه سنندج و با شمارکت فرمانداری و دستگاه‌های دیگری با هدف ترویج ازدواج آسان، مراسم عقد و ازدواج 50 زوج جوان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم از اهدای 50 سری جهیزیه به این زوج‌های جوان خبر داد.

شناسه خبر 58236