شناسه خبر:59885
1401/6/19 09:23:50

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر با هدف ارتقای امنیت و کاهش سرقت‌های خُرد در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 27 معتاد متجاهر دستگیر و پس از غربالگری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

علی‌اکبر عیسی‌آبادی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش سرقت و در پاسخ به درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی و جمع‌آوری و پاک‌سازی پاتوق معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها با هماهنگی مقام قضائی در این شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری 27 معتاد متجاهر در اجرای این طرح و معرفی آنان به کمپ‌های ترک اعتیاد، ادامه داد: به‌منظور سالم‌سازی و پاک‌سازی تفرجگاه‌ها و جلب رضایت عمومی، اجرای این طرح در شهرستان ساوه مطابق با دستورالعمل مصوب کمیته درمان به اجرا درآمد و طرح‌های مشابه به‌عنوان یکی از اولویت‌های پلیس این شهرستان تا پایان سال جاری خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه هدف از اجرای این طرح را راهکاری برای کاهش سرقت‌های خُرد در سطح شهرستان ساوه خواند و افزود: در تحقیقات صورت‌گرفته از سوی کارشناسان انتظامی مشخص شده که اکثر سرقت‌های خُرد توسط معتادان متجاهر صورت می‌گیرد.

عیسی‌آبادی در ادامه بیان کرد: کشف یک کیلو و 670 گرم ماده مخدر روان‌گردان و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو، از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

شناسه خبر 59885