شناسه خبر:60139
1401/6/24 08:52:10
قاسمی‌فرزاد در بازدید از موکب‌های اربعین:

مردم به صورت خودجوش موکب‌ها را راه‌اندازی کردند

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: مردم به صورت خودجوش موکب‌ها را راه‌اندازی کردند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز چهارشنبه در بازدید از موکب‌های همدان اظهار کرد: مردم همدان در روزهای اخیر و در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با شور و اشتیاق فعالیت و یک حماسه بزرگ خلق کردند.

وی اضافه کرد: موکب‌های استان همدان با همت و تلاش مردم و به‌صورت خودجوش به عشق اباعبدالله‌الحسین(ع) برپا شدند و هدف از راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات است.

استاندار همدان با بیان اینکه بیشتر موکب‌های این استان در مسیر رفت زائران برقرار شده‌ است، ادامه داد: طی بازدیدهای انجام‌شده موکب‌داران با شور و اشتیاق مشغول خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند و آماده‌اند تا در مسیر بازگشت به زائران خدمت‌رسانی کنند.

قاسمی‌فرزاد با قدردانی از تلاش مردم که به‌صورت خودجوش موکب‌ها را راه‌اندازی کردند، گفت: افراد متمکن در این اربعین حسینی اقلام اساسی مورد نیاز موکب‌ها برای ارائه به زائران را تأمین کردند.

وی ادامه داد: کمیته‌های 13 گانه‌ ستاد اربعین و دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز نقش مؤثری در خدمت‌رسانی مطلوب به زائران داشتند.

استاندار همدان گفت: سربازان گمنام امام زمان (ع)، بسیج، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان نیز در این ایام نقش مهمی را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران ایفا کرده‌اند.

شناسه خبر 60139