شناسه خبر:64646
1401/10/15 09:51:25

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین گفت: بازسازی و تعمیر نگارخانه این شهرستان به‌منظور افزایش کیفیت استفاده از این مکان هنری 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«آزاده محمدی» روز چهارشنبه افزود: اقداماتی نظیر نورپردازی، امکانات بهداشتی، وسایل گرمایشی و سرمایشی، آگوستیک‌سازی و استانداردسازی از سوی شهرداری خمین در نگارخانه این شهرستان درحال انجام است.
وی بیان کرد: با توجه به فعالیت چند گروه نمایشی در خمین و نبود مکان مناسب برای تمرین این گروه‌ها، بخش دیگری از نگارخانه شهرستان برای استفاده انجمن نمایش مناسب‌سازی می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین با اشاره به تقدیر از اقدام شهرداری خمین به‌دلیل در اختیار گذاشتن مکانی برای فعالیت‌های هنری، ادامه داد: تکمیل طرح بازسازی نگارخانه خمین گامی بزرگ برای نمایش آثار هنرمندان هنرهای تجسمی و گروه‌های نمایشی شهرستان است.
محمدی تأکید کرد: توجه به باروری حوزه فرهنگ و هنر در کاهش آسیب‌ها، تقویت سرمایه اجتماعی و نشاط جامعه، رشد و بروز خلاقیت و اقدامات اثربخش، مؤثر است و از این منظر نیاز بوده که بستر فعالیت اصحاب اندیشه و هنر خمین مهیا شود.

شناسه خبر 64646