شناسه خبر:65531
1401/11/10 09:21:16

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار رزن با بیان اینکه 30 شرکت دانش‌بنیان در این شهرستان فعال است، گفت: این شرکت‌ها برای 240 نفر در سال جاری اشتغال ایجاد کردند.

علی‌اصغر غفاری‌آثار روز یکشنبه ابراز کرد: شهرستان رزن در سال گذشته دارای 17 شرکت دانش‌بنیان با 37 میلیارد تومان فروش بود.
وی با بیان اینکه در سال جاری 13 واحد دانش‌بنیان نیز به این مجموعه‌ها اضافه شده است، تصریح کرد: رزن بعد از ملایر دومین شهرستان استان ازنظر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان و میزان فروش بالای دانش‌بنیان‌ها است.
فرماندار رزن وجود شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها را ازنظر اشتغال و اقتصاد نقطه قوت برای شهرستان برشمرد و افزود: شهرستان رزن از ایجاد واحدهای دانش‌بنیان مختلف در این شهرستان استقبال می‌کند و آمادگی لازم برای هرگونه حمایت از نخبگان و فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌ها را در این ارتباط برای آن‌ها دارد.
غفاری‌آثار سهمیه اشتغال امسال این شهرستان را یک‌هزار و 355 نفر اعلام کرد و گفت: رزن در حوزه اشتغال و جذب سهمیه اشتغال درحال حاضر رتبه نخست استان را در سطح شهرستان‌ها کسب کرده است.
وی با بیان اینکه رزن در سامانه رصد بیش از سهمیه اشتغال ایجاد کرده است، اظهار کرد: درحال حاضر این شهرستان در هشت حوزه مختلف در سطح استان دارای رتبه نخست است که با توانمندی‌، خلاقیت، همراهی و جذبی که در شهرستان وجود دارد، باید در حوزه دانش‌بنیان‌ها نیز با هماهنگی همه دستگاه‌های مرتبط رتبه نخست را در سطح استان کسب کنیم.
شهرستان رزن در 70 کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

شناسه خبر 65531