شناسه خبر:66396
1401/12/4 10:01:26

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: حجم ترافیک در جاده‌های این استان به‌ویژه مسیرهای فرعی با نزدیک شدن به پایان سال و خریدهای نوروزی، روزبه‌روز در حال افزایش است.

سرهنگ ارسلان سرمدی روز چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، روزانه پنج درصد ترافیک نسبت به روزهای گذشته درحال افزایش است.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان افزایش حجم ترافیک مربوط به مسیرهای فرعی است که خانواده‌های روستایی به‌منظور خریدهای نوروزی در شهرهای نزدیک محل سکونت حضور می‌یابند.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب برای حضور در بازار و تردد نکردن با سرعت غیر مجاز، به استقبال نوروز سال جدید رفته و موجب داغدار و سیاه‌پوش شدن خانواده‌ها نشوند.
سرهنگ سرمدی بیان کرد: مهم‌ترین علت بروز سانحه در معابر برون‌شهری این استان بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی، صحبت با تلفن همراه و تنظیم سیستم صوتی است، چراکه این قبیل کارها موجب حواس‌پرتی و کاهش تمرکز راننده به جاده و خودرو و برخورد و تصادفات جلو به عقب و خروج از جاده و واژگونی وسیله نقلیه می‌شود.

شناسه خبر 66396