شناسه خبر:67414
1402/1/15 09:38:15

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: 13 تن خرما توسط اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان به‌منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خریداری شد.

بهرام کوشکی روز دوشنبه اظهار کرد: از میزان خرمای مضافتی خریداری‌شده تاکنون 6 تن آن توزیع و به فروش رفته و مابقی آن هم در حال توزیع است.
وی با اشاره به اینکه قیمت خرمای اتحادیه تعاون روستایی کمتر از قیمت این محصول در بازار عرضه شده است، افزود: هر کیلوگرم از این خرما به قیمت 71 هزار و 400 تومان توزیع شده این در حالی است که قیمت خرما در بازار حدود 90 هزار تومان است.
مدیر تعاون روستایی کردستان ادامه داد: این مقدار خرما در بین فروشگاه‌های تعاون روستایی موجود در شهرستان‌های استان و همچنین روستا بازارها توزیع شده است.
کوشکی اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های سنندج، دیواندره و قروه روستا بازار وجود دارد که کالاهای موجود در آن با قیمت کمتر از بازار به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.
وی یادآور شد: 350 تن میوه شامل 150 تن سیب قرمز و زرد و 200 تن پرتقال در ایام عید امسال توسط اتحادیه تعاون روستایی استان خریداری شد که در روزهای تعیین شده و در قالب 30 غرفه در سطح استان به فروش رفت.
در حال حاضر یک اتحادیه تعاون روستایی، 43 تعاونی تولید، چهار واحد مکانیزاسیون، چهار باسکول و سه مرکز خرید گندم تضمینی زیرمجموعه مدیریت تعاون روستایی کردستان مشغول به فعالیت هستند.

شناسه خبر 67414