شناسه خبر:69936
1402/3/18 09:28:09

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان از تحقق وعده تریبون‌سپاری به اقشار مردمی توسط امام‌جمعه همدان خبر داد.

جعفر رحمانی پیش از ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تدابیر نماینده ولی فقیه در استان همدان مبنی بر تریبون‌سپاری به اقشار مختلف جامعه، این مهم از جمعه هفته پیش رو اجرایی می‌شود.

وی با تبیین اهمیت مردم‌سالاری دینی، خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است؛ پیرو تصمیم امام‌جمعه جوان، افراد واجد صلاحیت به نمایندگی از اقشار مردمی ازجمله اصناف، کارگران، معلمان و در کل مطالبه‌گران می‌توانند در این جایگاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه به نمایندگی از طرف همکاران و هم‌فکران خود به بیان دیدگاه‌ها و مطالبات بپردازند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، درصدد تحقق کامل وعده نماینده ولی فقیه در استان هستیم که امیدواریم با همدلی و همراهی دوستان این مهم میسر و مطالبات و سخن اهل مطالبه هم شنیده شود.

وی تصریح کرد: سازوکاری برای تداوم و استمرار سخنوری و تبیین مطالبات طراحی می‌شود تا این راه به سلامت و درستی طی شود.

رحمانی ضمن اعلام آمادگی برای دریافت پیشنهاد و انتقاد در این زمینه، گفت: در هفته جاری تصمیم بر آن شد تا نماینده‌ای از سوی قشر کارگر قبل از خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه به ایراد سخن بپردازند و در فرصت‌های آتی نیز دیگر عزیزان را پذیرا خواهیم بود.

وی در پایان ابراز کرد: داوطلبان در این زمینه می‌توانند درخواست کتبی خود را برای بررسی به شماره نمابر 32528080 ارسال کنند.

شناسه خبر 69936