شناسه خبر:70782
1402/4/7 09:31:50

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به افزایش چهار برابری اعتبارات عمرانی این اداره‌ کل نسبت به سال قبل گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده موفق شدیم شاهد افزایش بسیار مناسب اعتبارات عمرانی نسبت به سال قبل باشیم.

داریوش فرمانی افزود: سال گذشته اعتبارات عمرانی تخصیص یافته به اداره‌ کل میراث فرهنگی کرمانشاه رقمی در حدود 200 میلیارد ریال بود که با پی‌گیری انجام شده امسال این عدد با افزایشی چهار برابری به حدود 800 میلیارد ریال رسیده است.

او تصریح کرد: این اعتبارات عمدتا در حوزه مرمت، زیرساخت‌های گردشگری، آموزش و توسعه صنایع‌ دستی، تبلیغات و کاوش‌های باستان‌شناسی است که تلاش می‌کنیم با انجام کار جهادی اعتبارات را برای پیشبرد اهداف مشخص شده هزینه کنیم.

فرمانی با بیان اینکه کار تعدادی از پروژه‌ها تمام و مابقی فعال هستند، افزود: تاکنون در غالب پروژه‌ها شاهد پیشرفت بیش از 70 درصدی هستیم که با تلاش همکاران به طور قطع شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها خواهیم بود.

سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر از همکاری مسوولین مربوطه کمک و مساعدت مجموعه مدیریتی استان را در پیشبرد سریع‌تر این اهداف قابل ستایش خواند.

 

شناسه خبر 70782