شناسه خبر:70793
1402/4/7 11:50:08

فرماندار همدان با بیان اینکه تریبون‌های رسمی نظام باید برای دغدغه‌های مهم و رفع مشکلات مردم باشد، گفت: امیدآفرینی از تأکیدات رهبری است که باید در عمل آن را مورد توجه قرار داد.

مسلم مخفی درخصوص اظهارات یکی از نمایندگان همدان در مجلس درباره مشکلات همدان و دخالت در انتصابات با بیان اینکه تریبون‌های رسمی نظام برای بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم است نه امور جزئی و اختلافات، اظهار کرد: در امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کسانی که مسئولیت دارند، باید نگاهشان به رهنمودهای رهبری باشد؛ نمی‌شود فقط در کلام ادعای تبعیت از رهبری داشته باشیم، اما در قول و فعل بنا به خواست خود اقدام کنیم‌.

وی افزود: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب تأکید بسیار بر ایجاد امید و ایمان در جامعه دارند، سیاه‌نمایی و ترویج ناامیدی، بازی در زمین دشمن است.

فرماندار شهرستان همدان گفت: تریبون‌های رسمی و مهم نظام باید برای دغدغه‌های مهم و رفع مشکلات مردم باشد و نه خدای‌نکرده اتهام‌زنی و ایجاد انشقاق و تفرقه.

وی یادآور شد: سخن گفتن براساس اطلاعات ناقص و نادرست و زیر سؤال بردن خدمات مهم نظام و ندیدن زحمات مسئولان و خدمت‌گزاران، کاری غیر منصفانه و خلاف عدالت و مشی رهبری است.

مخفی با اشاره به اینکه نباید چشمان خود را روی توفیقات و خدمات ارائه‌شده در کشور بست، خاطرنشان کرد: کار اجرایی در این شرایط سختی‌های خاص خود را دارد.

وی افزود: عدم دخالت نمایندگان در انتصابات توصیه رهبری معظم انقلاب به همه نمایندگان است و رایزنی‌های پشت پرده هم شامل این موضوع می‌شود.

فرماندار همدان تصریح کرد: اقدامات غیر سازنده و ناامیدکننده موجب دلخوری خدمت‌گزاران و تضعیف روحیه آنان خواهد شد.

وی در پایان گفت: بهتر است در این شرایط خاص کشور که همه برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند، بر مدار وحدت و همدلی با توجه به فرامین رهبری حرکت کنیم.

 

 

شناسه خبر 70793