شناسه خبر:72074
1402/5/10 11:55:24

سرپرست شرکت گاز استان همدان از قطعی گاز طبیعی در برخی نقاط از شهر همدان فردا از ساعت 8 صبح تا 24 خبر داد.

مجید الهیاری اظهار کرد: به‌‎منظور انجام پاره‌ای از تعمیرات اساسی جریان گاز طبیعی در شهر مریانج، روستاهای تابع شهرستان همدان ازجمله سولان، برفجین، توئیجین، انصارالامام، یکن‌آباد، مهدی‌آباد و چشمه قصابان قطع خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا گاز شهرک ولیعصر، صداوسیما، کوی رضوان، کوی صادقیه، شهرک صنعتی بهاران و نیز مشترکین صنعتی و گلخانه‌ای در این مناطق در بازه زمانی مذکور قطع است.

الهیاری درخصوص گازرسانی به واحدهای صنعتی از ابتدای سال تاکنون بیان کرد: امسال 59 مشترک صنعتی و کشاورزی به مشترکان شرکت گاز استان همدان اضافه شده که با این احتساب درحال حاضر بیش از چهار هزار و 91 مشترک صنعتی و کشاورزی در استان همدان گازدار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان همدان درخصوص برگزاری دوره‌های آموزشی نیروهای امدادی در این شرکت نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و 736 نفرساعت دوره آموزشی نیروهای امدادی شرکت گاز استان همدان برگزار و تا پایان امسال آموزش یک‌هزار و 600 نفرساعت پیش‌بینی و هدف‌گذاری شده است.

الهیاری بیان کرد: با برگزاری آموزش‌های مداوم با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تاکنون موفق به صدور 413 گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای نیروهای شرکت گاز همدان شده‌ایم که از این تعداد 300 نفر امدادگر و 113 نفر کنتورخوان هستند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه رضایت‌سنجی کارمندان شرکت گاز استان همدان با کدهای اختصاصی، گفت: هدف از این سامانه دریافت نظرات مردم در رابطه با شیوه ارائه خدمات توسط همکاران در قالب تعدادی سؤال و دریافت پاسخ آنان است و فرآیند اجرای نظرسنجی از دوطریق اسکن کد دوبُعدی مربوط به کارمند که در محل حضور یا استقرار کارمند در مقابل دید عموم نصب شده است و یا شماره‌گیری کد دستوری # شناسه نظرسنجی کارمند*1102*4* امکان‌پذیر است.

 

 

شناسه خبر 72074