شناسه خبر:72418
1402/5/22 10:48:18

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه حل معضل ترافیک شهر همدان مورد توجه شورا است، گفت: یک‌هزار و 250 میلیارد تومان اعتبار به این حوزه تخصیص یافته است.

محمود مسگریان ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه باید اخبار صحیح را انتقال دهند و تحلیل‌گر باشند، اظهار کرد: امسال انتخابات را پیش رو داریم و خبرنگاران می‌توانند زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بر امیدآفرینی در جامعه دارند و مسئولان باید کاری کنند که این مهم ایجاد شود و در این راستا خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی داشته باشند، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر همدان منتخبین مردم هستند تا خواسته‌های آنان محقق شود و نقش رسانه‌ها شبیه به نقش اعضای شورا است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به ظرفیت خطیر شورای اسلامی شهر در مدیریت شهری، عنوان کرد: شورا در دوره ششم می‌کوشد نیازهای مردم تأمین شود و در این راستا اعضا گاهی شبانه‌روز پیگیر حل مشکلات مردم هستند که قدردان هستیم.

وی با بیان اینکه در این راستا بودجه سه هزار و 750 میلیارد تومان شهرداری تصویب شد، گفت: حل معضل ترافیک را در برنامه‌ها لحاظ کرده‌ایم که یک‌هزار و 250 میلیارد تومان اعتبار به این حوزه تخصیص یافته است.

مسگریان با اشاره به اینکه در حوزه هوشمندسازی خدمات الکترونیک شهرداری اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده که مردم نتیجه آن را خواهند دید ضمن اینکه در کاهش مراجعات حائز اهمیت بوده است، خاطرنشان کرد: در حوزه فیبر نوری نیز درحال عقد قرارداد هستیم و امیدواریم آن را به نتیجه برسانیم.

وی با بیان اینکه از خواسته‌ها و انتقادهای خبرنگاران استقبال می‌کنیم چراکه نیت خدمت به مردم را دارند، گفت: مردم شریف ایران همواره پای کار نظام و انقلاب بودند که قابل تقدیر است، ما نیز تلاش کردیم تا خدمت به مردم و اهداف نظام و انقلاب محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) و بیان حدیثی از ایشان مبنی بر اینکه «بهترین گشاینده کارها راستی و صداقت است و بهترین پایان‌دهنده به کارها وفای به عهد»، ابراز کرد: آن حضرت رسالت عظیم بعد از واقعه عاشورا را در آگاهی و روشنگری داشت، همان رسالتی که جمع حاضر دارند.

وی با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) تکمیل‌کننده راه و حرکت انقلابی امام حسین (ع) بودند که با روشنگری توانستند به جامعه آن دوران آگاهی دهند، گفت: رسول گرامی اسلام نیز توانستند مردم زمان خویش را آگاه کنند.

مسگریان با تأکید بر اینکه خبرنگاران پُل ارتباطی مسئولان و مردم هستند و باید مطالبه مردم را به سمع مسئولان برسانند و از آنان بخواهند به وظایف خود عمل کنند، عنوان کرد: خبرنگاران وظیفه سنگین دارند و باید به تبیین مسائل طبق تأکید مقام معظم رهبری بپردازند.

 

شناسه خبر 72418