شناسه خبر:73186
1402/6/9 12:23:15

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان از پرداخت دو هزار و 700 فقره تسهیلات با اعتبار بیش از 43 میلیارد تومان طی پنج‌ماهه نخست امسال از طریق صندوق امداد ولایت استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، جعفر هاشمی با تشریح عملکرد صندوق امداد ولایت، اظهار کرد: این صندوق با هدف جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان تأسیس شد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان اعلام کرد: این صندوق پس از هشت سال از تأسیس آن توانسته خدمات بسیار مطلوبی را به مددجویان و سایر اقشار جامعه و نیازمندان ارائه دهد و ما توانسته‌ایم بستر نذر نیکو و حسنه را در جامعه فراهم کنیم و به دنبال اشاعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور هستیم که رسانه‌ها در این مورد توانسته‌اند به‌درستی به ما کمک کنند.

هاشمی گفت: این صندوق از شهریورماه 1395 با مجوز بانک مرکزی در سطح استان فعالیت خود را آغاز کرد و درحال حاضر با 170 هزار مشتری به شبکه شتاب وصل است و کلیه خدمات شامل صدور آنی کارت برای مشتریان در محل شعبه و درخواست از شعبه مجازی، صدور کارت‌ بانکی، کارت هدیه و بن‌کارت، حواله بین‌ بانکی ساتنا و پایا، اینترنت‌بانک و موبایل‌بانک و افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

وی با اعلام اینکه در پنج‌ماهه نخست پرداخت دو هزار و 700 فقره تسهیلات با اعتبار بیش از 43 میلیارد تومان انجام شده، افزود: صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.

هاشمی ضمن قدردانی از همراهی مردم خیر، از نیکوکاران عزیز و آحاد مردم تقاضا کرد که با هم‌افزایی و افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت در قالب طرح کمک به قرض ماندگار و ترویج سنت قرض‌الحسنه، شرکت کنند تا بتوانیم با همکاری هم خدمات بیشتری را به نیازمندان جامعه ارائه دهیم.

 

شناسه خبر 73186